Passa al contingut principal

Ai...!

He passat una setmana rara. Dimecres em va renyar Nostresinyó, pensant-se que tenia guàrdia. Jo volia tenir una guarida per amagar-m'hi quan em vulgui vigilar de prop... Dijous em va renyar la secretària de Nostresinyó, que parla una llengua estrangera, i tenia raó. Me vaig quedar a casa a fer noséquè i me feien mal les cames. Divendres vaig perdre dues coses que no hem trobat i a més vaig acabar un treball. Dissabte vaig comprar una gàbia pels ocells de casa i em vaig tornar a quedar a casa. I avui he anat al Quinto Pino per la família, una part era a casa covant un costipat de ventre. Per sort he fet fenya i m'ha sortit bé i no m'ha renyat dingú. Yipee!!

Decidit, demà dilluns em quedo a casa i planxo. I em posaré al dia del Ventdelplà.

Comentaris

  1. Nostresinyó? Sí i què més... Deixa'm posar els meus ditots a les seves llagues i si no crida... hi creuré. A més, Nostresinyó tenia secretària? Becària?

    (Sant Tomàs)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars