Passa al contingut principal

Dissabte un altre cop

Hola als seguidors, futurs i presents!
Perquè em preocupo per si em segueixen, si amb la blocosfera l'únic que perdré és la vista ( poca, ja que tinc 10 diòptries a l'ull esquerre...) i el poc seny que em queda? De tota manera, me sembla que el reialme del pollastre bullit té seu a Tàrrega, ja que els seus súbdits hi vénen tot sovint, a estudiar o comprar o quedar-s'hi! Espero que no siguin de Transilvània, ja vaig provar els seus ullals, ara ja fa un temps, i per poc no m'envien a fer-me un trasplantament de còrnia, fetge i budells. Ai, què malament se passa vora un vampir... Potser hauria d'anar a veure la peli aquella, a fer-me una neteja personal d'aura i mals rotllos... En la foscor puc trobar el príncep
d'ídem, sobretot si s'asseu amb mi a la fila del darrere... Perquè el mal és tan atractiu, i en canvi la visió del Papa me produeix urticària i ganes de fer zàping? Tindrà alguna cosa a veure el fet que la bondat no necessàriament ha d'estar relacionada amb l'església catòlica?

Els The Cure tot ho curen, ja ho veieu... Apa, aquest vídeo està dedicat al meu Sant, que torna de la vagança italiana demà al vespre.
 No penseu gaire, no va bé per la salut!

Comentaris

Entrades populars