Passa al contingut principal

Carpe diem, 2011.



Algunes de les coses que toca fer per al 2011 :

1. millorar l'estat de l'anglès en la meva persona : cal que es volatilitzi així que surt de la meva boca.
2. fer l'amor amb més freqüència.
3. acabar-me els llibres que vaig dir que em farien més intel·ligent i menys pedant.
4. menjar alls i matar els vampirs que em xuclen la sang.
5. estalviar per fer-me una liposucció a l'hemisferi dret del meu cervell, i fer pagar hipoteca a les emocions desbocades.
6. dosificar l'oli, que greixa massa subtilment les meves neurones.
7. riure amb mi mateixa del que em passa a mi.
8. viatjar amb el desig de saber qui és el passatger i ralentitzar-ne voluntàriament el retorn.
9. matar l'estupidesa i els pollastres bullits que encara impregnen algunes pàgines de la meva llibreta.
10. escriure història, poesia, en aquest bloc, traduir.

GIRAR-ME , AMB LES COSTURES VISTES, SENSE CREMALLERA, AMB BOTONS DE NACRE, FETA DE COTÓ I DE VISCOSA.

Bon any, lectors, amics, admiradors, seguidors fervents de la cantireta i les seves facècies.

Comentaris

Entrades populars