Passa al contingut principal

Un Nadal anglès!



Bon Nadal:
1. per a la meva princesa, que balla Mika des del cor.
2. per al meu mariner i far en la nit, que parpelleja amb constància però no deixa que m'estavelli.
3. per als que llegiu el bloc i teniu la paciència de suportar-ho tot, a mi també.
4. per als amics i amigues ben estimats que sempre em teniu al cor i al pensament.
5. per a la meva família, que tants "clatellots" verbals em dóna perquè escolti les paraules i en faci un ús adequat i temporal.
6. per als meus alumnes i companys de feina, amb qui comparteixo l'aprendre i el des-aprendre de la vida i les seves circumstàncies.


Que el Nadal, a pesar de la boira i la humitat, no us corsequi ni els llavis per dir l'amor que sentiu ni les orelles per escoltar paraules sinceres. I que el 2011 ens retrobi més vells, més savis i més conscients de tot allò que ens envolta.
Us ho desitja de tot cor la vostra
"cantireta"

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars