Passa al contingut principal

RÈDIT ASSEGURAT


1. Per la venda de parcel·les a la Lluna ( de València, d'un aeroport molt passejable, de pol·ligons mal calculats, etc.)
2. Per curses guanyades en mans de motociclistes cerverins ( si perd, la comissió se l'enduen ell/ells, clar...)
3. Per parlar bé del banc al carrer davant de notaris i jutges.
4. Per telepatia eficaç amb el caixer automàtic ( "dóna'm els diners, xato, que els necessito, i no mosseguis, au!")
5. Per l'apertura de comptes corrents a infants, i insistència en tenir la guardiola al banc, en lloc de fer-ho a casa.
6. Per posar segells en papers sense haver-se d'escarrassar gaire. I no mirar-te a la cara mentre ho fan.
7. Per la "quota de compromís" amb el banc ( "Tenir una hipoteca amb vosaltres a 25 anys no és motiu suficient de compromís??", vaig espetar-li jo, a la senyora del banc que em trucava.)

N'estic fins al capdamunt de les promocions dels banc i caixes. Més valdria que ens regalessin estades en balnearis a PC o excursions a la muntanya. Els regals surten de les botigues, i en el cas de Lakaisha, has de fer una despesa al voltant de 2000€ per aconseguir un regal que val 150 punts. Negoci rodó, oi? I es posen les mans al cap per haver estat salvats pel Banco de Espanha. Esprement els que hi tenen els diners mai s'aconseguirà ser ni solvent ni creïble. I ara em vaig a xutar una triple racció de valerianes i til·la a la vena, amb el vostre permís.

Comentaris

  1. Curiosa imatge. T'hi posis com t'hi posis, sempre acabarem 'pringant' els de sempre. Ells no regalen res, t'engalipen tant com poden i si a sobre et poden colar unes comissions, millor que millor. Tu paga, i a callar.

    ResponElimina
  2. Per dir-me que sóc "un perfil de risc" en demanar un augment de crèdit. Vaig canviar de caixa la nòmina.

    ResponElimina
  3. Regals? Però quin regal és pot esperar d'una gent que fins i tot tenen els bolígrafs lligats amb una corda, per si de cas a algú se li acudeix endur-se'ls.

    ResponElimina
  4. 1. Jo voto pel 6, tot i que també m'agrada la imatge del bolígraf lligat de Jpmerch, sempre lligat amb un cordill, com en una novel·la de Dickens.
    2. Certifico que Helena Bonals és un "perfil de risc": li interessa massa la cultura. I fins i tot va gosar venir en una presentació de llibre que vam fer a Torelló. Imagina't.

    ResponElimina
  5. La veritat mai he fet gens de cas a les ofertes de bancs i caixes, ni als seus punts estrella, ni als seus regals i promocions. Potser m'he perdut alguna bona oportunitat, però estic segur que m'he estalviat força disgustos.

    ResponElimina
  6. És un "perfil de risc" estudiar i treballar alhora, o fer els segons estudis complets amb un handicap important, passejant amb el teu avi dues vegades cada dia, o treballar i tenir tres blocs? Que s'ho facin mirar!

    ResponElimina
  7. Quanta raó teniu, i què pencos són ells!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars