S'ha produït un error en aquest gadget

divendres, 6 de juliol de 2012

TROBADA BLOCAIRE A BARNA

ATENCIÓ!! PAREU L'ULLERA!! NETEGEU-VOS LES ORELLES!! SE FA SABER!!

La Cantireta, aquí present, i la Glòria Bosch  voldrien acabar el mes de juliol del 2012 amb bon gust de boca (bé, diguéssim que les pastilles de regalèssia i la cervesa sense/amb alcohol hi ajudaran). Estaria bé reunir-se (sota una ombra, dins d'un edifici amb aire condicionat, davall d'una palmera, en un forat a la sorra....) per saber de les nostres (belles, formoses, sense arrugues, sense Bòtocs, sense manies) cares i fer-la petar una estona mentre fem alguna cosa cultural (riure-mos dels guiris, badar davant del pitram estranger, sufocar-mos a l'apropar-se un foraster vigorós i jove, calcular los euros que los de la Roija s'han embutxacat, etc) A tal efecte, pensàvem (sí, 2 caps millor que 1) reunir-mos a BARCELONA-ÉS-BONA-SI-LA-BOSSA-SONA el dia 29 de juliol, diumenge, a les 11, en un lloc conegut i cèntric (servidora no coneix gaire BCN, agrairé que algú me reculli en un lloc adient per aparcar i trobar la N-II després) COM EL MACBA (per exemple) i anar a un lloc cultural que vos agradi i després jalar (minjar, vaie) a L'Horiginal, que cau prop d'allà, del MACBA. Demanarem menú, que no segrestarà la butxaca, a 15€.



Servisqui aquesta crida per a l'Helena, lo Miquel Àngel (si ja l'han alliberat les Muses), lo Jordi de la Banyera (i l'Alba, clar), Jordi Dorca i senyora, Joan Vigó (del bloc mafiamental), Sílvia (del bloc fent punyetes), Miramelsmots, i tots els que viuen prop de o a la City i rodalies-canvies-de-carrer-i-j'astàs-en-una-altra-ciutat-cagondena-on-són-els-rètols. (Cosa que no passa al meu poble, perquè se sap que a 4 km ve Mas de Bondia, i a 9, Montornès DE LA SEGARRA, i cap a Tarragona hi ha Guimerà, a 9 km, i Ciutadilla a 11). Agrairíem que digueu a qualsevol de les dues, la Glòria (enllaç al seu bloc a dalt) o a mi, quanta gent sereu, perquè l'organització fa que les trobades siguin més profitoses, oi?

Per cert, ens fa il·lusió conèixer-vos en persona. Ja n'hem fet 2, de trobades, i sempre han estat molt reeixides. Animeu-vos!

PD. També podem anar al MUSEU DE CERA, o a veure COLOM, o fer un tomb amb les GOLONDRINAS...He recordat que les Rambles cauen prop d'allà, i Barcelona és maca a peu, si no fa molta calor (o xafogor).

9 comentaris:

  1. Jo estic a prop de Barcelona. I m'encanten les trobades blocaires. Sempre que hi he anat m'ha agradat i m'ho he passat molt bé.
    Però tinc una trobada familiar el mateix dia. Programada de temps. No puc canviar-ho. No podré venir i em sap greu.

    Espero que us ho passeu molt bé!

    ResponElimina
  2. Visito per primer cop el teu bloc, i mira que t'he vist passejant per altres blocs, cridat per aquesta crida. Me l'apunto, en tot cas, i deixo apunt que sé que he trobat un altre racó acollidor en el vast univers blocaire.
    Salutacions!

    ResponElimina
  3. CARME: Oh... però ens podem escriure pel Gemail, oi? I trucar-mos! Vols que t'enviï el meu llibre de poemes?

    ResponElimina
  4. EDUARD: Contenta de que vulguis venir! I que t'hagis afegit als cantirers! Salutacions!

    ResponElimina
  5. Seré fora de Barcelona, però em sembla que baixaré amb tren!
    No se m'acudeix quina activitat podem fer a banda del sopar.

    ResponElimina
  6. Ho expliques molt bé, Cantireta!
    Copio el teu post i el penjo!
    Ens parlem!

    ResponElimina
  7. HELENA: canviem la data pel diumenge. Esperem veure-t'hi!

    ResponElimina
  8. La miramelsmots mirarà de ser-hi. Diumenge 29 de juliol a les 11h del matí a l'Horiginal o davant el Macba. Quina bona idea!...voleu que la publiqui al meu bloc per si s'hi afegeix algú més?

    ResponElimina

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!