Passa al contingut principal

Efectes de la llum després dels túnels



Efectes de la llum després dels túnels: la faldilla esdevé molsa, humida, tan blana que es diria pista d'aterratge per a dits delerosos. El cos és un homenatge a TU: dóna'm els dits, la mà, el colze i el braç i posa'ls tots en la disposició del bes al clatell, on la llum és minsa però eficaç, on la rialla fa camins de goig-vèrtebra i esquinça i em doblega. Pessiga el desig que cau del front, del sostre, des d'on ara indiques que pugi: la rodonesa de l'anhel turgent et passeja la carn davant les nines i si dic xocolata tu dius jo també. Tan bé em queda la faldilla que he decidit regalar-te-la. 


Comentaris

  1. Sortir del túnel
    respirar profundament
    regalant faldilles...

    ResponElimina
    Respostes
    1. I sobretot... somriure sense parar... contagiats.

      Elimina
    2. Estampar les mitges als braços de qui ens abraça. Fer-li un tatuatge amorós, i riure.

      Elimina
  2. Els túnels només m'agraden per l'alegria que dóna sortir-ne i contemplar un paisatge nou...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El silenci, i el misteri. I el tacte de qui et fa de guia?

      :-p

      Elimina
  3. els que més m'agraden són aquells que has de desfer el camí per poder sortir-ne....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Llum contrastada en cada entrada. I la sortida, doblement celebrada...

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars