Passa al contingut principal

Heavy metal a la roba




Els Scorpions no només tenen ja anys, si no que també han obert una botiga de jerseis a Igualada, prop de Barcelona. Jo diria que és Escorpión, la botiga, però tractant-se de Internet, qualsevol cosa es pot esperar, des de faltes d'ortografia a tant l'accent, com d'incorrecions i fins i tot decessos sense el teu consentiment ( jo m'oposo a la meva pròpia mort, però ja se sap, que l'home proposa i el de dalt disposa...)
Servidora es va comprar una samarreta molt original al Pais basc.
Això em recorda que he vist la proposta de "Resposteria" en una botiga. Cal que me'n recordi per les properes eleccions generals, als polítics els pot fer falta una secció d'aquestes a la seva llista electoral...

Comentaris

  1. No he pogut respondre en l'article pertinen.
    Em sap molt de greu, que t'ho hagis pres així, la meva intenció era fer una mica de comentari a uns textos que havia cercat amb la seva cançó a youtube.
    Els he posat, al bloc origen de la meva cerca, no m'he equivocat de bloc, potser en el fet de publicar-ho. com dius que no creus que sigui adient per al teu lloc, et demano que els esborris i et demano disculpes si t'has trobat malament en rebre'ls. Tampoc sabiaque et dius Montse, per això entre d'altres coses no t'enviat el comentari que has sugerit. si no em dius res més entenc que no vols que publiqui més en el teu bloc. De nou, et demano disculpes, la meva intenció era només fer una resposta a una entrada. espero rebre resposta teva, si no em quedarà l'agredolç regust d'aquesta entrada per a tu desafortunada. bona nit!
    qui sap si...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars