Passa al contingut principal

ESGUERROS EVITABLES

https://www.escriptors.cat/premis-literaris

 


Sí, he ressuscitat i em penedeixo (i molt!) d'haver promès que escriuria cada setmana. Semblo un polític, coi, si dic allò que no faig després. Evitable, l'esguerro? Clar!

Avui, però, explico que m'he presentat a premis (literaris, que dels de cuina deumosenguard), que he escrit un document per si em volen a un simpòsium en una universitat d'anomenada i que tinc el cervell en constant ebullició creativa. A més d'anunciar-vos el meu recent nivell A1 en FINÈS (https://cantireta.blogspot.com/2014/10/entre-finlandesos-es.html?m=1) i una certa confusió amb els estrenats suec i gaèlic escocès. M'agraden els idiomes rars, ja ho sabeu.

Per acabar, us anuncio que cantem a l'Auditori Enric Granados de Lleida un programa preciós i difícil, ja que una part del programa és en HEBREU. No mos hi farem mal, però riem molt amb semblances fonètiques amb el català. 

Espero que estigueu bé, i sí, participaré en els Relats conjunts així que em visiti la Musa (o algú altre disponible). Petons i salut! 

Comentaris

Entrades populars