Passa al contingut principal

50 Montses / cantiretes

Si algun cop m'heu de felicitar, acomiadar o senzillament llegir, feu-ho des d'aquesta veu que estimo tant, la de la Maria Rosa Sabater i Soliva, que us recomano. 


Ara que tinc cinquanta anys
m'arriben papallones al ventre
que em fan pessigolles.
Ara que tinc cinquanta anys
i me les pensava totes,
em doblega un amor adolescent
que interromp l'ordre dels meus dies
amb les nits senceres.

MARIA ROSA SABATER I SOLIVA
A ritme de tango. Petit Editor, 2016





PS. Lo ratolí se m'ha mort avui ;-(

Comentaris

  1. Abans de llegir aquest original poema, ja us he felicitat a totes les Montses amigues, pel Facebook, però mira hi torno!!!
    Petonets.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars