S'ha produït un error en aquest gadget

divendres, 28 de febrer de 2014

5 LÍNIES AMOROSES


"Hi ha lletres arreu. En els filferros desendreçats d'una tanca. I en els teus cabells. I en les meves pigues, des del canell fins al genoll. I hi ha besos com lletres. 5 línies amoroses dels ulls a la boca, i al colze, i al melic, i al genoll."  Un petó, Joan.

ELS  BESOS  SÓN 
   (Tanka)

Bes, només és gest
quan és sec, per compliment...
Quan és mel·liflu,
dolç, és més que estima,
munífic, candeix el cor!




9 comentaris:

  1. No sé qui ha escrit el text i el poema, en Joan o tu, però els dos estan molt bé ... molt bé!

    Bon dia Cantireta.

    ResponElimina
  2. Oh Cantireta, acabo d'entrar al teu blog i em trobo un regal... i escric, amb emoció als dits i als ulls i a l'espinada, perquè els regals m'emocionen... especialment els que són immaterials , com aquest. perquè són molt més valuosos...
    Jo t'envio un escriny ple de petonets dels bons, dels mel.liflus, dels que candeixen el cor
    ;-)

    pd.- compartiré el teu regal, amb el teu permís, al meu blog i al face...

    ResponElimina
  3. Jo tampoc sé quin poema és teu i quin d'en Joan, encara que em sembla que ho endevinaria.

    ResponElimina
  4. Quan l'amor a les paraules es fon amb l'amor amb majúscules és una eclosió de joia, fruim-la amb els teus escrits Cantireta.

    Vicent

    ResponElimina
  5. M'agrada molt. Com que em facin petons així!

    ResponElimina

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!