Passa al contingut principal

2017 (coses a fer durant l'any)

Comença l'any. He estat enllestint lletres...ara les posaran en ordre, en pàgines, les composaran... les lletres fan joc amb el David Marí ("hola, xato!") De moment no en puc dir res més, excepte que als que us entusiasma el meu erotisme escrit, US AGRADARÀ ;-) La feina continua allà on era, i jo sóc trilingüe per contracte, i bicèfala per imposició (Literatura Catalana i Castellana). Els "bolos" per recitar se faran (ei, esteu avisats...) amb vestit vermell de vellut. VinyArtístics és viu, més que mai... fins i tot escriu a les lletres que s'estan enllestint, i quines lletres insinuants... Presento llibres d'amics que escriuen molt bé (cosa que me farà llegir molt més, i això que ho havia deixat enrere...) i m'han encarregat escriure un pròleg. Ara només falta que algú me vulgui regalar un joc de llençols impresos amb un paràgraf del Roald Dahl... i ja seré la dona més feliç del món. Ai no, que és perquè sóc treballadora i vosaltres em doneu empentetes... GRÀCIES, i que tot l'any ens puguem llegir, i abraçar, que ja convé! Petons a mils per tots, alguns a milions ;-)

PS. Com em sento? Com la Björk al video, sense lo pintinat. I sóc capaç de ballar amb gràcia...


Comentaris

  1. Això està bé...molt bones perspectives. Molt bon any, igualment!

    ResponElimina
  2. Tot i fent molts propòsits, ens solem quedar a la meitat, per això no cal escatimar-ne...
    Petonets.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars