Passa al contingut principal

Bar(d) de la Hispània

Ulisses escoltant reggaeton ;-))

"Mestre, que diuen que hi ha un bard que canta, o ha dit que venia d'un bar?.... no, Mestre, no m'anrecordo perquè l'hem lligat aquí...sí, de la Hispània... ah, que és d'on venen els conills que l'altre dia ens vam menjar per dinar?....No, ara no el podem felicitar pel dinar, després de prendre aquells grans de color negre va tenir un accident en fer una tombarella... res greu, un tauró ferit i unes sardines per sopar...ah, sí, que el bard diu que si vol que l'amenitzem el sopar, ai no!!!, volia dir que si volem que ell mos l'amenaci...no!!!...bé, molt guapo no és, no...home, a mi m'agraden més prims i sense barba, ves....ja ha començat amb lo ressital...pos no sabria dir-li: "Despacito", ne diu ell...va acompanyat d'una cabra que no sap belar bé..., i diria que sent de la Hispanya aquesta, té un defecte de pronúncia que jo, com a poeta egregi....sí, ja vaig, ja.... pos diria que la sintaxi tampoc la domina, ara mateix acaba de fer una subordinada que...

    ....o....O ....o ......O .......o..... .....u..........u........P.........s...............s.....s........O.....o.....O.....o........

QUÈ?????!!!  Que si me trec la cera de les aurelles em deixeu cantar a mi? pro vatres vos penseu que sóc boig o què??? ....Mestre, que lo bard demana que'l paguem o convoca un Refrendo...deu ser un parent seu que canta millor qu'ell...què fem, lo dixem anar i que vingo?"

Participació als Relats Conjunts d'aquest mes, perquè tinc un tap de cera a l'aurella dreta i res del que diu lo PP ho sento bé...ves quina coincidència. Gràcies per llegir i comentar. Vaig trobant-me millor, i estimant-me. Petons a tots. 

Comentaris

  1. M'agrada aquest relat, és original i divertit...Celebro que et trobis millor i que t'estimis!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  2. i ni se't acudeixi treure el tap de la dreta, el de lo centro si que seria punyetero

    ResponElimina
  3. T'hauràs de buscar un tap per l'altra orella... que això no hi ha qui ho aguanti!!!

    ResponElimina
  4. Ja va ser prudent en tapar-se les orelles, per no sentir segons quins sirenos.

    ResponElimina
  5. Ja està clar per què l'han lligat al pal. No suporten veure'l moure el cul al ritme del Despacito.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars