Passa al contingut principal

Del DO i del DOES (1a versió)


educacion.uncomo.com


Sovint la realitat supera la ficció, i fins i tot la lingüística. Fa 1 setmana que parlem del temps present, amb el Present Simple, i la complicació de saber usar bé l'auxiliar DOES per fabricar frases. Ahir, a classe:

- (alumna) És que... no sé, no ho trobo lògic. Vull dir si se fa servir sempre, això del DOES. Quant de temps fa, que el fan servir?

- (jo) No sé, diria que uns 500 anys, dia amunt dia avall. 

I fins aquí, la filòloga que fa teràpia al blog.
Espero que esteu bé. Jo he passat una setmana molt dura. Sort de vatres, i de la ironia ;-) Abraçades!!

Comentaris

  1. Em sembla que hauré d'anar a la teva classe, perquè això del DO DOES em sona una mica a Xinès...
    Petonets, Montse.

    ResponElimina
  2. a mi em sona en clau : no, no és però igualment sona poètic

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars