Passa al contingut principal

Re...baixes? Prò no d'hipoteques


Wola a tothom. Doncs sí, encara tinc admirador fervent que escriu coses com les que ja heu vist. Ai..! L'altre dia la costella em deia : "Jo també penso en tu cada moment, i ja m'agradaria a mi escriure com ho fa ell!" O sigui, que em dediqui poesia inflamada i carregada de tòpics però ben rimada m'hauria de fer pujar la moral. Deixem-ho aquí, perquè vaig tenir un escrúpol i el vaig enviar a la Conxinxina, sabent que és totalment impossible que vingui a veure'm. M'agrada molt, però, sentir-me necessitada i fins a segons quin punt, desitjada. Perquè, estimats lectors, sabem que som necessitats quan tenim una mena d'urgència física d'estar amb l'altre i olorar-lo i sentir-li la veu ? Això és físic. I en aquest ordre de coses estem, que dubto entre escriure amb passió o amb literatura, i crec que totes dues van cap al mateix lloc : l'entrecuix. Ai...!

I sí, també hi ha rebaixes!! De les del 70% encara no n'he trobat, del que jo uso. Però no vaid despullada, ep, que encara hi ha dignitat. He trobat una marca genial de roba que fa coses modernes i ben tallades. Es diu www.pausecafe.fr. Una altra que és molt interessant és www.fredsabatier.com .No són barates, però el disseny és tan original que val la pena rascar-se la butxaca i comprar-se coses que siguin boniques i ben fetes, et sents més guapa.

I altra notícia, me'n vaig de vacances dimecres dia 22 amb el plançonet femella a l'Hongria! Apa, us deixo amb aquesta foto tan original i famosa... Fins que em torni la inspiració...

Comentaris

Entrades populars