Passa al contingut principal

TEMERARI

  

 Tret d'ací


(...) Quan va arribar l'hora de salpar, l'àngora s'havia rovellat de tant de temps dins de l'aiga salata. Lo pintor em demanava molts diners per pintar-ni una de noua, perquè no recordave on havia posat la primera. "Que si la moda ara són àngores en forma de sirena, que si els pits han de ser normatius, que si es pensaran que soc ... és que valtreis no anteneu gens, los artiestes!" Per cert, que Lo Turner aquest tampoc li tinia massa simpatia al quadro, perquè no li'n donaen lo que demanae. I jo, fart de tot, i que lo Turner no marxae del barco si no el pagava, i jo ja no tinia paciència per ré, vaig dir que no salparem, i jastà. Me jubilo." (...)

Per tant, estimats visitants, després de sentir aquesta elocució abrandada del capità Salmond, us prego que contribuïu amb 20€ a preservar els mars salats que ja no existeixen. La visita guiada acaba aquí. 

Comentaris

  1. A cada un el que és seu !! :D
    Salut !!

    ResponElimina
  2. Sempre hi ha qui té pressa per jubilar-se... he, he, he... divertit.
    No et fiis gaire de els visites guiades, a veure si et prenen el pèl i et demanen 20 euros per qualsevol cosa...

    Una abraçada, Montse!

    ResponElimina
  3. Ostres, què original!!! A mi m'agraden els relats així hehehe sorprenents, la forma de l'àncora, la sirena.. Molt bo!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars