Passa al contingut principal

Un any i un dia afegit

 

imatge treta de www. termcat.cat.


Amics,


Us preguntareu què passa amb mi, que escric poc. Teniu raó, i és que tant els ànims com les circumstàncies no han ajudat a escriure. Però no hi ha res que duri sempre, per tant, torno a ser aquí. 

Enguany es presenta un xic rar. A començaments d'any vaig rebre a casa el llibre col·lectiu on he participat, "Conviure amb el dolor", de LinX Edicions, i tot just ara ja hem fet la 1a presentació a l'Ametlla de Mar. Va anar molt bé. La següent serà el divendres 9 de febrer a Els Pallaresos. Al llibre parlo de la distímia, una afecció que m'acompanya des de l'any 2000.

Sembla que cantar em prova. Començarem a assajar una peça de Bernstein, els "Chichester Psalms", unes altres de l'Eric Whitacre i una de nova del Bernat Giribet, un compositor català amb molt de talent. Ho fem cada dimarts a Lleida, a la seu de la Coral Shalom. 

Mentrestant, vaig ordenant i component coses velles amb coses noves. Em resulta difícil pel tema que tracto, encara que cal posar valentia a segons quins temes, perquè si no mai no foren abordats. 

Ah. Al maig igual tinc una visita preciosa, d'algú a qui admiro i tradueixo...

Ah 2. He aconseguit el nivell A1 de finès al Duolingo. Ja sé que no us importa, però a mi em feia il·lusió explicar-ho. 

Petons i abraçades, i alegria de reveure-us. 


Comentaris

  1. Felicitats per la entrada al any, per els progressos i pels èxits literària i corals ! ;)
    Salut i força !!

    ResponElimina
  2. Una artista no toca una sola peça. Enhorabona!.

    Aferradetes, nina.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars