Passa al contingut principal

Dir haikus del tu

psst....aquí... ;-))


Llegeix-me sense pressa, ran de sòl, dins de la claror, mentre el baf del cafè t'envolta i el meu pit et mira, insolent, per sota la samarreta, encara matinal el mugró salaç que voldria ser llapis per dibuixar-te. Llegeix-me de prop, en cada síl·laba una llengua (aire, dents, gula, gual on vull que fem l'amor, duet vermell amb què dir el desig), aquests haikus. Comprèn les nostres vocals. 

SÓC BOIRA AMABLE,
CAU DE SOSPIRS AGUTS.
SETGE A LES SINES

dic haikus
i no vull dir forquilla,
perquè sóc dits...

Raïm dels ulls,
most dels dies en verb.
Convit del vi...

Ps. Aquesta setmana posaré algunes coses que us devia. Desitjo que la constitució del vostre armari d'hivern hagi estat una activitat plaent... a mi m'agrada el negre contrastat amb el blanc ;-)*


Comentaris

  1. Després de llegir-te .... no tinc paraules. Et dedico la meva cinquena pinzellada com a resposta i comentari, pensant en el que amagues sota de la samarreta.

    Bon dia Cantireta :)

    ResponElimina
  2. el primer haikul no para de moure's i no em deixa llegir amb atenció.

    ResponElimina
  3. Boníssims els haikuls, m'agrada especialment el del vi.

    ResponElimina
  4. Jo només passava per aquí a reclamar que ens deus un post del calendari d'advent

    ResponElimina
  5. Ostres, qui necessita forquilles?? Molt bons

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars