Passa al contingut principal

Música i moments



Per al Jordi Berenguer i Queraltó, que amb els seus consells i comentaris em fa més alegre la vida i l'ànim; per la Tere i la Rosa, que segueixen el meu bloc i m'estimen i m'ho fan saber; per al meu marit, l'amor de la meva vida i el recolzament continu ; per als ulls del meu cor, la Beatriu i en Lluc; pels llibres que he llegit i les pel·lícules que he vist; pels nòvios que m'han "bavat" i els que no ho han fet a pesar de tots dos; per l'instant que dura un orgasme i el que dura l'empenta final per portar fills en aquest món; per estar viu i donar-ne gràcies en tot moment; per als que des dels hospitals ens fan creure en les nostres possibilitats; per l'Imma i la Montalbà i la Meri i totes les senyoretes que eduquen en valors i matèries als meus plançonets...poseu la música a tope i deixeu-vos endur per la màgia i la joia d'aquesta obra d'art musical del gran Txaikovski.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars