Passa al contingut principal

QUINS BOMBONS...




"Així, reiet meu, dius que abdiques? I amb qui dormiré, soleta, en les nits fredes de l'hivern?" "Sí, nena. A partir d'ara el meu successor és el gat. Al cap i a la fi, tota la seva descendència viu aquí des que tu i jo ens hi vam instal·lar. I com cria, la gata maula aquesta..." 
(...) "És vostè la propietària d'un gat negre?" "Sí, perquè?" "El pot cridar, sisplau? El tenim enfilat a la teulada des de dilluns, i no hi ha manera de que baixi." "Ara baixo." (...) "Bombó, baixa...tinc salmó a la planxa per a tu....Bombonet...qui és el reietó de la casa?"

PD. Qualsevol semblança amb els fets de dilluns és pura coincidència ;-)

TNT by AC/DC on Grooveshark

Comentaris

  1. Els gats son els reis! per cert, ja has abraçat el teu gat avui?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, atxum! Perquè...atxum!...ho dius?....atxum!!

      :-))

      Elimina
  2. Respostes
    1. Lo meu se diu Blanquet. Ell no ho sap, per sort, encara.

      ;-)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars