S'ha produït un error en aquest gadget

dissabte, 11 d’agost de 2012

Ja torno a ser normal, perdoneu-me...

Estimats i estimades:

1. Ahir la calor em va fondre el cervell. Per sort, l'he anat recollint en un bol i a estones i bocins, i  posant-lo al congelador, se'm va posant a lloc. NO pretenia pas que ningú deixés comentaris: vaig ser jo qui va apretar el botó que no tocava, i us vaig deixar tots intranquils i estupefactes. Us demano les meves sinceres disculpes, no pretenia que NINGÚ se sentís dolgut ni ferit per la meva manca de pràctica blocaire. Sa lluna, perdona'm, que us vaig excloure a tots per error...

2. GRÀCIES PER LA NOMINACIÓ!!

Sisplau, digueu-me alguna cosa.... Ah! He desactivat allò tan empipador de llegir números i lletres. A mi també em tocava el botet.

22 comentaris:

  1. Uf, quin espant! Em pensava que no era admesa al teu bloc!

    Et dic el mateix, a seguir endavant.

    ResponElimina
  2. això de prémer el botó que no toca sovint ens pot passar a qualsevol de nosaltres..no pateixis tot va bé

    ResponElimina
  3. Cantiretaaaa!!!! hehehe!! La calor d'aquests dies fa fondre el cervell de qualsevol!
    Una abraçada gegant i FELICITATS per la nominació!!!!

    ResponElimina
  4. Aix, em vas fer patir... jo ho provava i provava i res... ja no m'enrecordo que et deia... ah sí, que moltes felicitats per la nominació i que endavant les atxes!!!

    ResponElimina
  5. jo vaig anar correns a la bústia....esperava trobar una carta perfumada amb l'invitació per entrar al teu blog....
    Moltes felicitats.....

    ResponElimina
  6. ROIGBALTERRA: Lo intento, aunque me caiga. Me he comprado rodilleras. Gracias, un abrazo!

    ResponElimina
  7. HELENA: Endavant, com el calendari. Gràcies!

    ResponElimina
  8. ALBA: davant de l'aire condicionat penso millor. Gràcies, maca!

    ResponElimina
  9. SÍLVIA: sí, les atxes endavant i il·luminant els dies! A tu també, ets una canya!!

    ResponElimina
  10. Felicitats per la nominació, però sobretot per recuperar el teu cervell!

    ResponElimina
  11. XEXU: sí, el trobava a faltar, i a tu també...

    ResponElimina
  12. Ja li ho he dit a l'Helena, que de tant en tant la nostra realitat, el nostre si, cada ens, sistema o individu pateix una crisi, en el teu cas va ser la de la confussió, et vas confondre i prou, el que diu un munt de tu és que et disculpes per aquesta minúcia, ets una bona persona cantireta, un petó d'amic i dir-te que jo ni em vaig adonar, porte un parell o tres dies amb virus i mals funcionaments al meu ordinador i no havia pogut arribar-hi molt bé, però ja et dic allò dit, ets una gran persona.

    Salutacions des del barri de Russafa de València.

    Vicent

    ResponElimina
  13. Moltes felicitats per la nominació i també per haver llevat allò tan empipador de llegir números i lletres.

    ResponElimina
  14. Gràcies per treure allò dels números i les lletres, no sé perquè no ho fa tothom, a mi m'empipa molt...És a un munt de blogs!
    Felicitats per la nominació.

    ResponElimina
  15. Moltes felicitats per la nominació!
    Saps que m´agrada com escrius TU!

    Una aferrada.

    ResponElimina
  16. Cantireta, m'alegra que hagis recuperat el cervell. Hi ha vegades que ens fa falta.
    I tranquil·la que això de perdre cervells i apretar botons que no toquen passa a les millors famílies, fins i tot a les blocaires. :)

    ResponElimina
  17. Ja ha passat la tempesta... i torna a brillar el sol! Un potxó Cantireta, que de tant en tant tots apretem algun botonet que no toca!

    ResponElimina

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!