S'ha produït un error en aquest gadget

dijous, 4 de desembre de 2014

zenze duez dentz


ioc.xtec.cat
 Benvolgutz,

La mama me diu que eztà una miqueta tizta pequè he caigut i m'he trencat duez dentz. Una altda la tinc amagadeta a la geniva, i diu que amb mazzatxe me zortirà enfoda. Lez altez duez...potzé me lez haudan de treude. Al pade i la made no els agdada gaide, aizò d'opedar-me i que me tingon amb un zèdum al bdaz i me pozon potinguez a la boca i al bdaz i no me dizon dormí. Pdò me diu la mama que zóc molt valent pequè no plodo gaire-genz i encara zé fer la patagufa. Ada tinc la galta molt onflada, i diu lo pade que zemblo un nen d'un anunzi que no antenc. Ia li pdeguntadé a la mama, que zap explicad-ze molt bé. Aizò zí, lo pa amb pednil i fomatxe no'l peddono, ni lo Cacaolat. Diu la mama que amb petonz i lleteta amb zicolata me fai gdan.


Aspedo que valtrez eztigueu millor que io.

Petonz,

Lo planzonet de la cantideta.

Summer Teeth by Wilco on Grooveshark

11 comentaris:

  1. L'he trobat molt dolç aquest idioma desdentegat...I què ha pazat amb lez dentetez..
    Petonets al plansonet.

    ResponElimina
  2. Zi que que zap explicad-ze molt bé, petonz valent :)

    ResponElimina
  3. Pobret...cuida'l bé i que no falti la xocolata

    ResponElimina
  4. Coi! que valent!! molts ànims pel xiquet!

    ResponElimina
  5. A l´anterior no vaig saber on posar l´accent .Carències i rencunies envers els docents o trescents.
    El que importa : reclama els calerons per les dentz .

    ResponElimina
  6. Trigaràs menys en rentar-te les dents!!!!

    :)

    ResponElimina
  7. Sabies que el dentistes tenen la taxa de suicidis més alta segons la professió? I no ho dic jo, eh? Ho diu en Jimmy Tudeski de Falsas Apariencias

    ResponElimina
  8. Aquest xiquet tindrà ració doble de regals dels angelets.

    ResponElimina
  9. He llegit i he sumat (*) al meu expedient el teu el·logiós comentari transferit al prestigiós espai de reflexió cultural de la Penya Bogarde. Jo soc un científic consumat. Vaig començar amb la numismàtica i a força de comptar segells em vaig decantar per les matemàtiques. Hi he descobert tot. Eureka permanent. Després he fundat l'alfanumerisme o ciència de les lletres combinades amb números. Ara soc un antiartista de la corda de l'Eduard i t'espero en el fil de comentaris de la Penya Bogarde. Una abraçada alfanumèrica.

    ResponElimina
  10. Ai pobret! Petonets tous a la galtona!

    ResponElimina
  11. petonz, moltz petonz
    (ho volia dir amb transcripció fonètica, però no me n'he sortit,sorry)

    ResponElimina

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!