Passa al contingut principal

Messieur Peintre Murs

Mural del Pavelló de Catalunya a l'Exposició Universal de Sevilla de 1992

Catalunya? Vols dir que aquí no hi posa...sí, goita: "cat...al...unya". Lo primer és un gat, en anglès. Lo altre, un article àrab. I lo darrer, un poble de les Quimbambes, de més amunt de Salardú, allà on vam perdre els teus sostenidors, te'n recordes?....No? Pos va ser memorable....sí, lo costipat també... a vere, per on anàvem?...ah, sí, que lo Tàpies és parent teu de part de iaia valenciana...ja, mira que sou raros els de Verdú en avall...Sí? Que dius que els de les Garrigues? Mira que...miro, miro....nena, tapa't... des del punt de vista meu...vols fer el favor de baixar de l'escala, que no em puc concentrar?...no si, dos filòlegs junts no fan gaire fenya, no... porta'm lo diccionari... quin? pos la Bíblia...si, apa, porta'm l'Alcover... no, carinyo, l'Alcorà no calia... ah...ja ho tinc!! "ARBECA!!", que diem a les Garrigues, ja ho tinc!!.... Ho veus? Som una escudella barrejada... i ara, porta'm l'esprai, que hi pintarem la "Goodbye Kitty".....ja et dic jo, que ni la cal·ligrafia devia aprovar, a col·legi, aquest Messieur Peintre Murs...

PD. participació tardana i amb mala lletra als Relats Conjunts que perpertràvom lo mes passat, amb la col·laboració de pintures XYZ. 

Pdedos_ un articulista aixerit també ascriu sobre això, lligiu, lligiu!! :-))

Comentaris

  1. Respostes
    1. No malmetré la NY de catalunya...no malmetré la NY de catalunya...no mataré la nY ni la cunya...no....

      :-)

      Elimina
  2. Vaig conèixer un pastor d'Unya que pasturant lo ramat se va trobar uns sostenidors.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah...pos igual eren los meus. Mira, si els va trobar bonics....

      ;-)))

      Elimina
  3. Dos filòlegs junts no faran gaire feina, però fan riure molt.
    Divertit!
    :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dos filòlegs junts se treuen les ç i les l·l i fan una festa gran.

      ;))

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars