Passa al contingut principal

Segarra i poesia

He trobat això a internet: un llibre que havíem de fer, amb poemes inèdits sobre fotografies que va fer quan ens vam conèixer. Una troballa extraordinària, potser amb segones: la bellesa no mor mentre algú se la mira. Em faríeu feliç (a ell també, segurament, recordo amb quina il·lusió el vestíem, aquest llibre...) si el vulguéssiu fullejar. Mentre, ell em segueix allà on vaig, em mira i no em deixa, ni quan ploro pels racons. Gràcies per les vostres mostres d'afecte. 




http://www.blurb.com/books/6878539-segarra-i-poesia-josep-gatnau-grau-tor-cal-pujol

Comentaris

  1. Trio un dels teus poemes que complementen els poemes-foto de Josep Gatnau:

    "Guardem esperança en pots
    ben plens, sota el coixí
    per a que les llàgrimes trobin
    un lloc
    on poder-se reunir de grans."

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una abraçada molt gran, estimat Xavier.
      Ploro...qui sap quant de temps, fins que passi el dol.

      I t'envio petons, sempre.

      Elimina
  2. Heu fet un llibre bellíssim, Montse. Deixa petja.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. L'he fullejat, un llibre preciós, havia de ser de la Segarra tan les fotos com els autors...
    Petonets.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars