Passa al contingut principal

No SE'N FAN 70 CADA DIA, GLÒRIA!

 4x4x4... i no cal continuar sumant, oi? ;-)


Generosa, optimista i constant, trencadora de motlles, encantadora. Excel·lent amiga. Per moltes més lletres, trobades, silencis eloqüents, abraçades reals. Feliç aniVERSari, Glòria!!

PS. Jack Nicholson, Guillermo Cabrera Infante, Charles Mingus, Yehudi Menuhin, Rita Levi-Montalcini, Vladimir Nabokov, Madame de Staël, Henry Fielding.... tots van ser fites en l'art i la cultura mundial, també nascuts el mateix dia :0)


Comentaris

  1. Quan ens has presentat a la Gloria? Aquell dia jo no vaig venir...

    ResponElimina
  2. Tu has arrodonit el dia Cantireta, perquè moltes flors, músiques i poemes...Però un aniversari sense pastís, no podia ser de cap manera, però em sembla que has fet una mica de trampa amb les espelmes, he, he...
    Petonets de Lacasitos.

    ResponElimina
  3. Moltíssimes felicitats, i feliç dècada!!!

    ResponElimina
  4. Bones bufades d'anys i a per moltes més

    ResponElimina
  5. Feliç aniversari... Glòria!!!

    Quin pastís més bo!!!

    ResponElimina
  6. 70 és un número ben maco! Moltes felicitats Glòria!!!

    ResponElimina
  7. OOOOhh!
    Quin pastis tan xulo!
    Vaig de bloc en bloc i de sorpresa en sorpresa... Quin aniVERSari més emocionant...
    Gràcies, Cantireta, em faràs posar vermella! Quantes virtuts que m'adornen. I jo ni me'n havia enterat! :)
    Montse, jo també t'estimo.
    Gràcies a tots! De tot cor

    ResponElimina
  8. Caram, quina collita la del 22 d'abril!
    M'ha encantat això de l'aniVERSari, cantireta, només podia sortir d'un cervell com el teu :)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars