Ves al contingut principal

BONDAT

Serguei Ivanov, Negociació al Campament dels eslaus orientals, 1913

- Ivan, tu creus que ho vas entendre bé? Que me vas dir d'unes senyoretes...
- Xsst! Calleu!  Vassily Assananief, què murmureu?
- Res...que jo havia entès "Bondage"...i que vós no sou el meu tipus. A mi m'agraden més altes i rosses, i sobretot sense barba i amb clau. Del "Sí o sí". Vós ja m'enteneu.
- Vassily Assananief, sou aquí per la bondat del govern amb els esclaus...
- Tantes classes de francès per a no res...
PD. Relat a la manera russa, o sigui, amb la rialla glaçada a la boca mentre de fons sona el que sentiu:

Comentaris

  1. Ha, ha, ha... ets terrible cantireta...

    ResponElimina
  2. S'ha d'anar amb molt de compte amb el vocabulari, et pots emportar un disgust!

    ResponElimina
  3. És curiós però vaig conèixer la música de Mussorgski gràcies a Emerson, Lake & Palmer. Van editar un disc genial basat en la seva obra: Pictures at an Exhibition.
    Del rock simfònic a la música clàssica només hi ha un petit pas. Del bondage a la bondat hi ha un pas més gran.

    Bon dia Cantireta :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pos jo tinc el gust de conéixer un Vassily...que és un Kanyiski ;-))

      Elimina
  4. és el que té confondre`s de lletra! m'has fet riure de valent!

    ResponElimina
  5. Quin pessebre més original...
    Que tinguis unes bones festes, siguin en rus o en francès, Cantireta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veus, bèsties grosses fent-se passar per petites ;-))

      Elimina
  6. La llengua és l'eina més potent, cal aprendre el seu maneig amb destresa i encert.
    M'has fet riure, molt bo!

    Aferradetes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És marca de fàbrica.

      Mercès. sinyora!! :-)

      Elimina
  7. :) Els "false friends" són terribles. Jo també em vaig pensar que un anunci a una carretera francesa de chantiers perses eren cantants perses i la realitat és que em vaig ficar en un pedregar.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars

PUBLIQUEM, QUE SÍ!

Què volen les dones?

HOMENATGE A J.V. FOIX