Passa al contingut principal

VIRUS ENAMORAT

virus d'internet (uats, correu, blog, face, etc) :-)


EL MEU AMOR ÉS COM UNA FEBRE DELEROSA ENCARA 

No va caldre un grau en Medicina a Harvard
per a detectar que tu i jo no érem amants ni volíem casar-nos
sinó dos virus fent el millor per infectar-se mútuament,
dos febres que s'estenien, símptomes diferents del mateix
mal. Past cure I am, now reason is past care.
Volia morir de debò? El metge em va despatxar
amb la flegma professional amb què s'aixafa una mosca,
pel bé de la pròpia mosca. I què
si m'estimaves més íntimament que ningú altre?
Una cèl·lula cancerígena podria dir això de qualsevol cos
a qui nega la fugida. Un cop el cor s'infecta,
com es podria corregir? I jo, què esperava?
La qüestió és, digué el metge amb un somriure,
que el microbi adora la carn amb qui té relacions. 

traducció de l'anglès de Montserrat Aloy i Roca

"Si em beses, cauré rendida als teus encantadors microbis, ja que ells també formen part de la seducció sota la qual he volgut jaure capitular..." ;-)*

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars