S'ha produït un error en aquest gadget

dilluns, 30 de maig de 2011

Dilluns...digne!!



Sóc digne de tenir un sou, de que em perdonin la hipoteca si em quedo sense feina, d'ACAMPAR en so de pau sense emprenyar a ningú, de ser informat abans, durant i després de qualsevol acte que m'afecti, de tenir accès a la cultura, la salut i l'atur sense compromisos polítics anteriors al meu naixement, de néixer on vulgui i de parlar la llengua en la qual penso i dic tacos amb més fluïdesa, d'escriure la meva filosofia en cartrons arreplegats del súper local, de llegir anarquisme i escoltar Vivaldi  i  Rosendo alternativament, de caminar empaitant utopies, perquè per això serveix la dignitat : per caminar amb el cap amunt, i l'esquena ben recta!!

El gran Eduardo Galeano, escriptor i pensador, m'inspira aquestes línies. I  per a vosaltres, estimats seguidors del bloc i amics personals, gràcies!! DIGNITAT, SEMPRE!!

1 comentari:

  1. un gran pensament que dóna per a reflexionar molt i molt
    gràcies per visitar el meu blog i comentar-me, a partir d'avui compartim.
    una abraçada des del maresme
    joan

    ResponElimina

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!