Passa al contingut principal

Tarda MíTica = Matthew Tree



Conscients i constants lectors de les facècies de la Cantireta,
ahir vaig tenir una tarda MíTica. No, no vaig anar a la terra valenciana a patir calor sota el cel per a fer veure que m'interessen alguns animals que ningú no ha vist en cap zoo però tothom duu estampats en samarretes. No, lo meu va ser d'antologia, d'emoció, de tracte proper i a més, literari. I em direu, va, desembutxa, qui vas veure? En qui vas somniar? Amb qui vas entrepussar al sortir del Caprabo? Doncs, aquest home, lo MATTHEW TREE. I què vas fer, amb aquest home, si es pot compartir amb lo món sencer, amb la blogosfera ? Doncs la meva escola el va convidar a fer una xerrada sobre el seu llibre, "Com explicar aquest país als estrangers", a travès dels "Itineraris de lectura" promoguts pel Departament d'Ensenyament. I servidora, que és la responsable de l'àrea de llengües ( d'aquí ve aquesta dèria a xarrar tant ... ) d'aquesta escola es va encarregar de fer els tràmits pertinents per a que pogués arribar sencer i tornar sencer a la capital de Catalunya. Els meus alumnes van treballar el llibre a l'escola, i els que es van quedar per escoltar-lo van fer les preguntes que s'havien preparat. Gent de l'escola, i de fora, van venir a gaudir de la paraula en català d'aquest homenàs ex-anglès, políticament compromès amb una terra que l'ha acollit i que ell defensa en cadascuna de les seves frases en català. Gràcies, Matthew, ahir a la tarda vaig ser la professora de llengües més feliç del món !

Comentaris

  1. Sembla apassionant, i llàstima que no me'n vaig assabentar que hauria vingut... i a veure si el nostre departament de Llengües sap demanar això dels itineraris de lectura pel proper curs.

    ResponElimina
  2. Devia ser una experiència sensacional!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars