Passa al contingut principal

BALLO TANGOS

un tango entre ulls

Pel costum de respirar deu ser que ens evadim... en aquest oxigen domèstic que se'ns suposa tan dòcil. I el fet de tenir-nos al davant ens fa fitar la taula, per foradar-la amb l'ànsia. Pel costum de saber-nos el color dels ulls, no cal mirar-los en el ponent de la tarda. I el fet de la pell al descobert, sempre evident, no la desitgem més prop, pel costum de l'estiu exacte en les seves conseqüències. Pel costum de saber-te gairebé tots els topants més esmussats, no em plauen menys, ans al contrari... pel fet de ser teus, voldria que me'ls deixessis dibuixar, resoldre, finir... Ballo tangos amb els teus dits, pel costum de tocar-te.

I don't wanna lose you by Tina Tuner on Grooveshark

Comentaris

  1. M'encanta com utilitzes les paraules. Tenen sempre un ritme precís, autèntic, bell.

    ResponElimina
  2. En aquest cas costum no és rutina. Molt bonica la imatge de ballar tangos amb els seus dits

    ResponElimina
  3. Hi ha costums que, sens dubte, val la pena mantenir.

    M'ha agradat molt aquest post!

    Petonets!

    ResponElimina
  4. El amor es un tango de caricias arrabaleras que no se pueden detener con las rutinas. Precioso post.
    Enhorabuena al cómplice inspirador de tan hermoso baile.

    ResponElimina
  5. Pel costum de llegir-te i gairebé sempre ... rellegir-te, cada dia és més interessant i divertit passejar per aquí.

    Bona tarda Cantireta :)
    Els tangos m'encanten ...

    ResponElimina
  6. Preciósi! El tango no em sembla un ball fàcil, però en el cas dels dits segurament està al nostre abast, a l'abast de tothom :)

    ResponElimina
  7. En el ponent de la tarda, acostumem a mirar-nos el color dels ulls, malgrat saber-lo...Molt bonic!
    I todo a media luz!!!
    Petonets tangueros,

    ResponElimina
  8. M'ha encanta la imatge de ballar tango amb els dits...

    Bona nit Noia!!

    ResponElimina
  9. Bona costum és tocar-se. I ballar tangos!
    No em de restar valor al quotidià, si el que tenim val la pena.

    ResponElimina
  10. Preciosa aquesta entrada... Fa dies que llegeixo el teu bloc i avui m'hi he apuntat com a seguidor.

    Bon nit...

    ResponElimina
  11. Ja diuen que el tango és l'estil més apassionat :)

    Bon estiu, bonica!

    ResponElimina
  12. Una descripció molt bella... Els dits són la melangia del tacte que ballen de memòria, grapejant tots els contorns del cos. Aquests dits simbolitzen una autèntica parella de concurs...

    Felicitats per tot plegat.

    ResponElimina
  13. M'agrada la teva manera d'ensumar la quotidianitat, de fer-la irrepetible...

    ResponElimina
  14. Un tango meravellosament ballat!!
    Un délice, Madame!!

    Bessets.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars