Passa al contingut principal

CLASSES DE LLENGUA

Classes de llengua: per una banda tossim amb èmfasi (agudes, planes i esdrúixoles, aquests tipus de tos són els més musicals). Per l'altra, al·literacions variades, anàfores i gairebé paral·lelismes en els esternuts: "Salut, Jesús, salut, Jesús!!" . D'un costat, interrupcions en els sintagmes auguren entrada d'aire als alvèols pulmonars, no per això les frases són més reeixides. Explico els senhals en els mocadors, i els papers amb saliva, i els cossos que es desitjaven, "Bella de vós". Somric internament de tots els cops en què hagués volgut que el drutz s'hagués apoderat de la meva estrofa vertical. Tanco la carpeta i toca explicar el "Tenir": pocs alumnes a classe, tos, esternuts i excuses per no venir. Somric. Almenys, qui em llegeix sap de què parlo, i em fa costat des de l'altra banda de la pantalla. "ATXUM!"

Dignity by Deacon Blue on Grooveshark

Comentaris

  1. És que com les classes de llengua humida no hi ha res.

    ResponElimina
  2. Jo estic engripada, a l'altra banda del teu ordinador!

    ResponElimina
  3. Nas vermell i ulls plorosos.
    Els virus, enfebrats, s'enamoren de les notres vies respiratòries.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars