Passa al contingut principal

Jo parlo (de) llengües :-)

Parlant llengües la gent...NO s'antén ;-)
Unes notes de tornada (de vagàncies):

1. Ah... ja sóc de tornada a les Catalunyes de "Asporguem" (Podem, en català occidental), de les declaracions de Pujol ("No me digueu  xoriço, digueu-me espetec"), de l'èbola que només s'escampa com un esternut o abraçada (malèvola?)... 

2. Confirmo amb aquesta samarreta que:

    2.A ) Els espanyols no saben cap altre idioma que no sigo xisclar fent gestos. S'ignore si se senten insultats, els que aconsegueixen entendre alguna cosa entre decibels i dits aixecats alternativament....

   2.B) Els francesos no xisclen, però no saben idiomes. La prova és qu me van dir: "Español? English? Veinticinco euros." Lo que dia, com ma filla confirmava: "Mama, jo sé francès perquè té a veure amb el jalo: "Jo no compro pa" ". :-DDD

  2.C) Els anglesos no saben ré de ré. A Futuroscope els vam veure amb los traducstors per entendre els documentals i flims varios. Jo penso que Juli Cèsar tampoc és tan difícil d'entendre, amb allò de "Veni, vidi, vinci..."(1)  O era "Benny, beer, blinkie..."(2)  ;-)) (1. Vaig arribar, mirar i vèncer. Igual que jo sense ulleres...) (2. Benny, cervesa, parpelleig... Si el Benny que veus no és agraciat, segur que és millor treure's les ulleres per trasegar cervesa... hehehe)

   2.D) La samarreta de dalt diu: "No parlo anglès però prometo no fotre'm del teu espanyol". Qu'és lo que mos passa amb la delegació ahpanyola a l'astranger, del tipus "relaxing in plaza mayor" ;-)

Hòmens, altanto si vos veig per brenà ;-D

3. Com se sent la cantireta, ara mateix. Cal dir, en descàrrec meu, que les dues mostres de dolçor em perden. Si voleu que perdi el nord i la brúixola, convideu-me a una de les dues coses i un cafè. I si qui porta aquesta mostra de glúcids és de xiulet, mocador i traca, m'han de posar a règim...poseu-vos camises, xatos :-) (Me trauré les ulleres per no trencar-les, clar)




Ben tornats, estimats lectors!!




Comentaris

  1. Doncs ben tornada i vigila que diuen que les cervesetes i les tapes encongeixen la roba.....

    ResponElimina
  2. Ben tornada la teva ironia! Jo m'apunto al brenà d'hòmens crosants;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Porta la màquina clonadora...tinim fenya per rato, tu i io!! :-DDD

      Elimina
  3. ¡Hábleme en español!
    Disculpe, estaba tocando el trombón.
    És un acudit, però que demostra la poca sensibilitat del centre a les diferents no-tots femenins que hi pot haver fora del test, Ja van quatre vegades en tres dies que rep comentaris adreçats a mi, però parlant amb una tercera persona de tres castellans i un valencià en contra de la meua llibertat per a fer servir la llengua catalano-valenciana, una de les tres que conformen el meu tarannà.
    Cal que s'hi posem, cal que posem els collons per a parlar-la, ja que amb la normalitat no et deixen en paus, bé, jo no faig gaire cas, però sent, i mai millor dit, sent, la anormalitat d'aquesta llengua i la manca de tolerància del centre de la Península.
    Segurament es deu a la profussió d'immigrants vacacionals que hi ha pel País Valencià a moments d'ara, però cal que ens ho mirem i com no! que també s'ho miren.

    Una abraçada des de València

    Vicent

    ResponElimina
    Respostes
    1. :-) Quin cas el vostre... ais, ni amb ironia es fa menys cruel.

      Un petonet.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars