Passa al contingut principal

Travolta for presidenta :-D



PS u M'hagués agradat ser el Christopher Walken :-DDD

Pssst... dos la lletra, genial. Me fan mal les galtes de tan riure...

pSSSt 3... que tingueu una excel·lent setmana. Lo divendres tindreu cafè i pastes a dojo ;-)


(ETS) ETERNA PER A MI


WILBUR

Els estils no paren de canviar,
el món es reajusta cada poc.
Però Edna, tu ets immortal per a mi.
Les vores s'escurcen,
una cervesa costa un quart (de dòlar),
però el temps no s'endu el que no costa ré.


Ets com un formatge vell i pudent, estimada,
et fas madur amb l'edat,
ets com una malaltia terminal, estimada,
però no hi ha cura,
per tant apuja la temperatura.


Hi ha gent que no ho pot sofrir,
diuen que el temps és un bandit,
però jo miro per l'altre cantó.
Quan necessito un copet a l'esquena
el temps em fa un regal:
un altre dia amb tu.
Un twist o un vals,
tot és la mateixa merenga
amb un canvi en l'escenari.
Tu mai seràs un barret vell
i això és el que hi ha,
ets immortal per a mi.


EDNA

Oh, Wilbur!
Les modes passen,
Castro ens envaeix!
Wilbur, tu ets immortal per a mi!
Els pentinats són més alts,
el meu el sento com filat de pues...
Però dius que sóc tan elegant com puc!

Ets un Don Simón rar i d'anyada,
una que mai oblidaran.
Aboca'n una mica fins vessar-se
i brindem perquè no som morts encara!
Jo no paro de jalar,
tu tens entrades al cabell,
aviat no hi haurà res de res.
Tu portaràs perruca
mentre jo rosteixo un garrí.
Ei! Passa'm el Supradyn!

Glenn Miller tenia classe,
en Chubby Checker és l'hòstia,
però tots es marciran,
tu mai seràs pansida
Hip hip hurra!
Ets immortal per a mi

(Ballen)

EDNA

Ets com un Chevy avariat,
tot el que et cal és pintura fresca.

WILBUR

I Edna, em poses tonto i calent.
Ets vella i grassa, però nena, d'avorrida gens!

WILBUR I EDNA

Alguns paios no ho entenen,
però no ens amoïna gens.
Sabem que el temps està de la nostra part,
és fàcil de veure
que no em puc desfer de tu
fins que ens morim.

I tenim una filla
que treu a la llum 
el "milloret" dels Turnblad...

EDNA

Sempre ompliràs els meus buits,
peix gros!
Ets immortal per a mi!

WILBUR

Sempre seràs del dia,
estimada mia.
Ets immortal per a mi!

EDNA

Sempre seràs titular!

WILBUR

Oi tant, oi tant!

WILBUR & EDNA

Sempre seràs immortal per a mi!

WILBUR

Sempre seràs immortal per a mi!

EDNA

Sempre seràs immortal per a mi!


                   TRADUCCIÓ DE MONTSERRAT ALOY I ROCA





Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars