Passa al contingut principal

TALONS ENLAIRATS

Con Tacto...del Miquel ;-)

Tanco l'angle per a que res destorbi el tracte entre el pronom personal meu i teu, aquest adjectiu tan poc altruista que em critiques entre anacruses... Et divideixo en totes les parts necessàries per a cabre dins d'aquest espai íntim, aquest vall que es corba dins i fora, i se'ns fa còmplice per la línia divisòria del cotó. No sé comptar els tendrums ara en tensió perquè et tinc prop, no em facis dir on és el polze que em tenalla a l'equilibri precari del desig, i diria que el colze em batega on el cor deixa de pensar. Tinc dos talons enlairats en la facècia del ball lasciu, tots dos apunten bones maneres per aprovar-te. 



Desire by Astor Piazzolla on Grooveshark

Comentaris

  1. Un ball molt sensual, el tango...M'encanta quan una parella el balla bé!
    Bon cap de setmana.

    ResponElimina
  2. Elasticitat dels cossos amb vocacions impossibles d'unions no autoritzades.

    ResponElimina
  3. geometria sensual, ball poètic i talent!!!

    ResponElimina
  4. imatge i paraula entrellaçats en la més pura sensualitat i desig
    ets la pera, cantireta ! ;-)

    ResponElimina
  5. Un ball molt sensual.
    Les teves lletres també.

    ResponElimina
  6. Deu ser cosa del canvi horari que no entengui res...

    ResponElimina
  7. Quan l'amor es pren sense límits estètics és quan comencem a viure i, més encara quan es comunica amb la senzillesa d'un bon poema, com el teu.

    Una abraçada des del barri de Russafa, racó del nostre domini lingüístic.

    Vicent

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars