Passa al contingut principal

DIES COM AVUI segons Van Morrison

DAYS LIKE THESE (ho diu en Van Morrison) 

Quan no sempre plou, dies com avui
quan ningú no es queixa, dies com avui,
quan tot és a lloc com obrir un pany de llum,
la mama ja m'ho deia, dies com avui.

Quan no cal amoïnar-se, dies com avui,
quan ningú no et va al darrere, dies com avui,
quan Judes amb un bes no traeix a ningú,
la mama ja m'ho deia, dies com avui.

Quan no necessites respostes, dies com avui,
quan veus venir un aprofitat, dies com avui,
quan el trencaclosques encaixa com jo vull,
he de recordar-me'n, dies com avui.

Quan tothom és sincer i no et fan la juguesca,
quan els aprofitats en tu no troben gresca,
quan a tothom tant li ha de fer com vius,
he de fer memòria de dies com avui.

Quan els somnis no acaben en llot, dies com avui,
quan els altres m'entenen del tot, dies com avui,
quan et cap al cap que la vida no és un escull,
ja m'ho deia la mama, dies com avui.

Ja m'ho deia la mama,
dies com avui (3)

© Traducció de Montserrat Aloy i Roca

Divendres Sant. Pluja. Arròs per dinar. I aquesta cançó aparentment senzilla de Van Morrison que m'acompanya. I tots vosaltres, que m'estimeu.

Comentaris

  1. Van Morrison i Tori Amos, en un dia com avui! T'estimo, cantireta! Feliç aniversari tots els 22 d'agost de la teva vida!

    ResponElimina
  2. Un dia com avui puc recordar tots els dies com avui i tots i cadascun dels concert d'en Van Morrison en directe.
    Un abraçada, cantireta!

    ResponElimina
  3. Dies com avui, que ha tornat el sol, són una delícia.

    ResponElimina
  4. Un dia con avui és un dia per anar a dormir amb un somriure i despertar-me demà amb una rialla. :)
    Bona nit!

    ResponElimina
  5. Ja es diumenge!!!

    Prova gairebé superada un altre any.

    ResponElimina
  6. Dies com avui, aquells dies!!
    Petonets!!

    ResponElimina
  7. Aquest dies així, més em valdria
    perdre'm dins la mar gran.....

    ...per mantenir intocada
    l'harmonia del mon.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars