Passa al contingut principal

SER AGRAÏT

El bon amic moncat m'atorga aquesta distinció tan bonica. I jo corresponc nomenant-ne (què malament sona, me recorda els del gran germà de més enllà de Fraga) a 5 més, perquè s'ha de correspondre amb igual estimació i consideració:

1. Al meu dimoniet particular, que ja torna a tenir ales, lo Miquel Àngel, http://miquelangeltena.blogspot.com.es/, que sempre ens il·lustra amb el seu verb i geni. No sempre el corresponc, però de vegades no l'entenc...

2. Al filòleg més eixerit de més enllà d'Igualada, lo Jordi Dorca, http://dorcajordi.blogspot.com/, per il·lustrar-me, il·lustrar-nos i donar-nos motius per aprendre amb termes que desconeixíem. Ah! I els comentaris, genials.

3. A l'Alyebard, perquè el zen és possible tot i tenir un gos com a jefe.

4. A la Glòria Bosch, per ensenyar-nos el més enllà de la poesia.

4. I a en David Lázaro, que busca lo invisible. I jo en parlo.

Gràcies.

Comentaris

  1. Ostres, nena. Et venia a felicitar per la teva nominació i ara em trobo que la nominada sóc jo.
    GRAAAAAAAAAAAAACIAS!!!!!
    M'ha sorprès i em sembla immerescut, peró m'ha fet MOLTA il.lusió i molta alegria.
    Continuaré amb la Poesia el millor que sàpiga.
    Repeteixo: GRACIES
    Un petó!

    ResponElimina
  2. Enhorabona Cantireta! Saps què... hem coincidit atorgant el mateix premi a dos mateixos blogs!

    ResponElimina
  3. Jo faig com lo Miquel Àngel: Glups!
    I gràcies!

    ResponElimina
  4. Ostres! Moltes gràcies!! Apa, ja m'he posat vermell...

    ResponElimina
  5. Primer, enhorabona a tu pel teu premi, que és ben merescut.
    I moltes gràcies pel que m'atorgues però, com ja t'he comentat, per mi el premi és que t'agradin les meves fotos i que algunes les facis servir per il·lustrar les teves poesies.
    Moltes gràcies!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars