Passa al contingut principal

Vista aclarida ( vegi's post anterior )

Aquesta gent copia el quadre de Tiziano, "Bacus i Ariadna", a la portada del disc, i posa l'original a la contraportada, per fer-ne evident el contrast. En el disc també escriuen sobre les filies i fòbies de cadascú i/o molts, amb lletres curioses, satíriques i ben trobades que no ofenen. La veu del cantant és fantàstica, és un baix quasi d'òpera. Les meves cançons preferides d'aquest àlbum són "Swimming in your ocean" i "I think I'll disappear now". Esmenten a David Byrne ( líder dels Talking Heads ), a T.S. Eliot ( poeta anglès del segle XX ), la Bíblia, la psicoanàlisi, l'etologia ( comportament dels animals ), i la sobreprotecció dels pares envers els fills ("Mmm Mmm Mmm"). Tot i així, els artistes no sempre són entesos, ja que hi ha gent que diu que el que és palpable i real i es pot contrastar és el que val, i quasi sempre fan referència, amb aquesta opinió, a les cançons escrites en llengua vernàcula, llegiu espanyol. Bé, trenco una llança a favor dels artistes, jo que em passo tot l'any escolar "treient l'entrellat dels codis" per fer-los entenedors i accessibles als meus alumnes. Artistes i lectors amics, si he dit res emprenyador no m'ho tingueu en compte, el vent del nord també bufa aquí a Ponent, i espatlla les bones intencions...

Comentaris

  1. El vent del nord a vegades és com un bàlsam per l'ànima. Serà perquè sóc empordanès...

    ResponElimina
  2. Fa poc vaig anar a un enterrament. Es va llegir una poesia preciosa i vaig pensar que sort que existia l'art, per dir el que nosaltres no sabem o no podem dir.
    He youtubejat una estona amb els Crash (només coneixia la de Mmm, que encara és la que més m'agrada, suposo que perquè l'he sentit més). Siauu.
     

    ResponElimina
  3. Costa entendre l'art, perquè sovint no portem posades les ulleres de mirar i ens deixem endur per les aparences.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars