Passa al contingut principal

ESTAT D'EXCEPCIÓ

- Llapis...afilats?
- Senyor, sí, senyor!!
- Gomes elàstiques...a punt per disparar?
- Elàstiques i aeròbiques, senyor!!!
- Clips? Al·lumini?
- Senyor, tot per la deformació en la batalla!!
- Tisores?
- Senyor, hem hagut de posa'ls el morrió, perquè havien començat sense nosaltres!!
- Equip de socors?
- Senyor, el Tippex líquid és al lavabo, té descomposició.
- Covard!! I els folis?
- Emprovant-se unes sanefes de colors al calaix!
- Casumdena! Aquestos folis, cada dia més metrosexuals!!
- Transport?
- L'estoig diu que, des que s'ha engreixat, que la cremallera no li puja!!
- Plasma?
- Ehem...
- Què? Que passa ara? No tenim plasma?
- Els bolígrafs vermells són a Sitges, senyor, al cinema de terror. Ja sap com els mola, el gènere...
- I ara, què? Quan hem d'atacar? Que no ho veieu, que els diccionaris i les llibretes ens estan prenent el territori?
- Senyor, si em permet....
- Diguis, obrecartes!!
- Jo, sense fer soroll, puc obrir ferides profundes als lloms dels llibres més voluminosos...
- Ja sabia jo que sense un espia no es pot guanyar una batalla...
- Senyor... i si fem una sessió d'Ouija i convoquem els esperits del Conte de Nadal?
- No, ens calen els del Stephen King, que fan més por. I ara què hi penso...
- Sí, senyor?
- Que sense el diccionari d'anglès poc ens hi entendrem, amb els galifardeus del King. Casumdena, trons i llamps! Apa, s'ajorna la batalla fins que algú de vosaltres sàpigui dir "One, two, three..." sense mossegar-se la llengua. Bona nit! Descansin....ar!

Inspirat en l'últim apunt del jpmerch, "encara estem així",  http://encaraestemaixi.blogspot.com/2011/10/una-mostra-de-poder.html, i en el comentari de l'assumpta al mateix bloc, http://blogdeassumpta.blogspot.com/

Comentaris

  1. Havia llegit el d'en jpmerch i m'ha encantat!!! ara passaré per casa l'Assumpta, però...renoi...et poso un 10!
    Una abraçadeta i respira fons! :)

    ResponElimina
  2. Hahahaha és bo!! Molt bo!! :-DDD

    Justament, parlant del meu desordre habitual en aquestes coses, fins i tot la taula del Viena desendreço... acabava de posar un comentari a ca la Sargantana... mira, mira, ja em diràs si no és ben bé com tu ho vas descrivint... un camp de batalla!! :-DD

    A l'ataaaaaaaaac!!

    ResponElimina
  3. Aquesta cantireta és plena d'idees brillants i molt divertides!

    ResponElimina
  4. Molt bona! Estic molt content de haver inspirat quelcom tan divertit.

    ResponElimina
  5. ostres..que xuloooo

    jo que he pasat moltes hores radera del taulell de una papereria, m'he sentit com a casa
    jajajaj
    bonic espai!
    felicitats!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars