S'ha produït un error en aquest gadget

dissabte, 15 d’octubre de 2011

VI, VEREMA, VERDÚ


Diuen que el vi negre s'assembla a la sang per l'espés que és. Al poble que m'estima i m'ha donat aquest sobrenom blocaire tan escaient hi fem la 22ena Festa del Vi i la Verema de Verdú. Aquí  trobareu els actes-eventos-celebracions-successos-coses i en aquest lloc frases sobre aquesta beguda que agermana la gent a taula i fa dir veritats als bojos i als polítics ( ehem, o no...). Només aquest cap de setmana, per cert. Avui, a més, el meu Sant fa 45 anyets que és sobre la terra. Veniu, som poquets quan no és festa però tenim un gran cor!!

4 comentaris:

  1. Jo sóc lluny de Verdú, i m'agradaria d'haver pogut venir!

    ResponElimina
  2. Trobarem ocasió, cantireta!
    Bonic regal el de l'Helena, oi?
    Felicita al teu Sant! ;)

    ResponElimina
  3. Uiiii que arribo molt tard! Saps que jo, quan era més jovenet, hi havia vingut molt a la Festa de la Verema i el Vi de Verdú? Bé, de fet venia a la nit, als concerts (no sé si encara se'n fan) i fèiem festa grossa!

    Per cert, a ca els meus padrins de tota la vida hem begut l'aigua de la font amb càntirs negres de Verdú! Com ha de ser!

    ResponElimina

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!