S'ha produït un error en aquest gadget

dilluns, 17 d’agost de 2015

LLAVIS



LLAVIS 

Quina és l'estructura dels llavis
que tenen cura dels sons
que poden cridar fort, llargament,
que poden esperar i romandre silents?
Ahir jo dominava les paraules
i besava els llavis lleument -
la seua dolça blanor
ara roman damunt dels meus
llavis diligents,
exigint-los, com si per sempre,
la meva terrible condemna.

Traducció de l'anglès ( i aquesta, del rus per Anne Stevenson i Eugene Dubnov) de Montserrrat Aloy i Roca

PS.U. Durant la setmana posaré poesia. Demà, un Vinyoli altament suggerent. Dissabte faig anys... 

PS.DOS. Que tingueu una excel·lent setmana, començant per aquest dilluns. S'accepten petons a canvi de (gairebé) res ;-)****

3 comentaris:

  1. Llavis tancats, inhalació màxima, posició de morros, obrir-los una mica, empènyer aire cap a fora amb força, apuntar bé i .........apagaràs totes les espelmes del dissabte. Ves practicant, tens encara gairebé cinc dies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre que coincideixin en un mateix pla les espelmes i els meus llavis, oi? O, en el seu defecte, alguna gormanderia ensucrada i cafè, que també serveix.

      Un petó (que es fa amb les indicacions suara esmentades) ;-)

      Elimina
  2. Jo t'envio un altre petó, mentrestant meditaré sobre l'estructura dels llavis, curiosos artefactes.

    ResponElimina

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!