Passa al contingut principal

LLAVIS



LLAVIS 

Quina és l'estructura dels llavis
que tenen cura dels sons
que poden cridar fort, llargament,
que poden esperar i romandre silents?
Ahir jo dominava les paraules
i besava els llavis lleument -
la seua dolça blanor
ara roman damunt dels meus
llavis diligents,
exigint-los, com si per sempre,
la meva terrible condemna.

Traducció de l'anglès ( i aquesta, del rus per Anne Stevenson i Eugene Dubnov) de Montserrrat Aloy i Roca

PS.U. Durant la setmana posaré poesia. Demà, un Vinyoli altament suggerent. Dissabte faig anys... 

PS.DOS. Que tingueu una excel·lent setmana, començant per aquest dilluns. S'accepten petons a canvi de (gairebé) res ;-)****

Comentaris

  1. Llavis tancats, inhalació màxima, posició de morros, obrir-los una mica, empènyer aire cap a fora amb força, apuntar bé i .........apagaràs totes les espelmes del dissabte. Ves practicant, tens encara gairebé cinc dies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre que coincideixin en un mateix pla les espelmes i els meus llavis, oi? O, en el seu defecte, alguna gormanderia ensucrada i cafè, que també serveix.

      Un petó (que es fa amb les indicacions suara esmentades) ;-)

      Elimina
  2. Jo t'envio un altre petó, mentrestant meditaré sobre l'estructura dels llavis, curiosos artefactes.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars