S'ha produït un error en aquest gadget

dijous, 20 d’agost de 2015

Verd a la pell

monda-loves.blogspot.com
Duc aquest vestit com una segona pell. Lluent, de flors (flors no, petons), curt com la mà que estudia abastar-me des de dins. Escotat, perquè la pell sigui motiu d'orgull tant si véns a rebre'm com si et quedes rere meu. Entra-hi, inspira't, pinta't el fons als palmells i sigues-ne erotisme escrit, música per als sentits, ironia de la vida i literatura amb faltes... sense, no és pas tan suggeridora ni trencadora, com els versos, teus i meus, que s'escapcen per la dreta. El duc per a que me'l treguis, per a que n'escampis les llavors, per a que em tinguis present quan el meu sobrenom sigui damunt teu. Un desig escrit a la pell. 

PS. Com diuen, fer anys (dissabte 22) també comporta fer canvis. Al bloc són evidents :-)

2 comentaris:

  1. La cosa estava abans més verda.....ara ja sembla està tot molt més madur. Serà l'estiu, les calors i aquestes coses

    ResponElimina
  2. Els versos que s'escapcen per la dreta em fa pensar en el cartell de la tardoral de l'any passat.

    ResponElimina

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!