Passa al contingut principal

POETES- i blocaires- A BARCELONA (perill!!)

Lo Calendari de les rutes

 Ara que s'acosta la temporada de bolets (però no acaba d'arribar, hehehe) voldríem organitzar una trobada blocaire el dissabte 24 de novembre del 2012, dia abans de patir a les urnes, amb l'excusa peregrina de que a Barcelona se fan itineraris de lectura a peu per a mudarnillus i sinyors o sinyores que duen bambes amb alça i aixines se codegen amb lo bo i milló de la ciutat comtal (com cal, perdoneu). Pos això, que la cantireta vol anar a saber què i com i on van parlar els poetes de Barna sobre Barna, i mos faria gràcia, a la Glòria i a mi, de vore-vos i abraçar-vos i després de caminar una estona, seure i jalar lo que hàjom triat del menú-no-gaire-més-car-de-dissabte. Què, viniu? VAAAA....!!

PD. Després de tanta poesia, baixarem a la terra a menjar. S'admeten propostes de llocs on et tractin bé per no gaires euros i sobretot parlant en català. (L'endemà, la que ens espera...)


Comentaris

  1. Dia 24! un dissabte no?? Fa dies que no vaig per Barcelona..... potser no seria mala idea! però no vull dir res pq després se'm gira el calendari i potser em tocarà treballar....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Alba, sisplau, vine... que només siré io, de Lleida!! :0)

      Elimina
    2. M'encantaria!!! jo ja ho tinc anotadet a l'agenda.... no patiscos que per poc que puga, allà estaré!!!

      Elimina
  2. No t'oblides del gepeesa, que després t'hi perds i has de demanar rescat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No patiscos....Però si és eixerit, me dixo rescatar ;)

      Elimina
  3. El dissabte 24? Miraré d'arreglar-m'ho, em faria gràcia!!

    ResponElimina
  4. Em sembla una idea bona , encoratjadora i enrequidora també.

    llastima de no poder esser o venir a Barna . Si un dia venc o comunic , ara si voleu fer-ho a Menorca , aqui si puc ajudar o col.laborar. que vagi molt bé sa trobada . salut i bona lletra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ais... és que les illes són lluny. Te tindrem en compte als brindis, ok?

      Elimina
    2. Les terres si que son enfora . jajaj gracies , també brindare. salut.

      Elimina
  5. Mmmmm dissabte 24, no ho descarto però he d'acabar de concretar temes... fer-ne algun recordatori!

    ResponElimina
    Respostes
    1. D'acord! En faré un cada setmana, per si les mosques... No ho descartis, no!! :0)

      Elimina
  6. Jo prefereixo perdrem pel bosc, que passejar-me per Barcelona...
    Depèn de l'hora del lloc, però la idea m'agrada...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Roser, és un dia per perdre's, considerant la que s'acosta l'endemà. Vine... parlarem de col·leccionar!!
      Petons.

      Elimina
  7. Ai si jo poguera deixar la faena i en un tres i no res anar-hi, em faria molta il·lusió, però la vida de vegades posa límits.

    En fi, que us hauré de llegir per la xarxa.

    Vicent

    ResponElimina
  8. ui sembla lluny i és prop .....dependrà de la feinada que tingui.....ja direu més detalls!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també, Elfri, i la que se'm girarà, però em fa molta il·lusió, saps?
      Petons!

      Elimina
  9. Vaig a fer un post per fer-me'n ressò. Animeu-vos! ho passarem bé, segur, els blocaires som gent encantadora. ;D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi tant, mira qui ho organitza ;D
      A veure si som uns quants, jo vull posar cares a més d'un bloc :D

      Elimina
  10. Hola Montse,

    Si que m´agradaria trobar-te de nou, en principi m´és possible si no canvia el calendari de tallers. Em faràs recordatori si us plau?,

    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostras, Montse!! Quina il·lusió, tornar-te a veure!! Oi tant, ja hi pots comptar!

      Una abraçada enorme!!

      Elimina
  11. Espero poder venir! No me'n vaig fora, per les eleccions, a quina hora serà?

    ResponElimina
    Respostes
    1. La caminada comença a 2/4 d'11 del matí, o sigui que després toca seure i jalar. T'apuntem a tot, eh, maca?

      Petons!

      Elimina
    2. El 24 al dematí em sembla que no treballo. O sigui que en principi apunteu-me!

      Elimina
  12. Ho intentaré...encara que només sigui una estoneta...un petó! (ja concretareu més el lloc)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars