S'ha produït un error en aquest gadget

dissabte, 12 de novembre de 2011

EL SEXE DELS EXÀMENS

No hi ha manera. Algunes persones que escolten el que dic tenen la ràdio que sintonitza els 40 principals ( municipis de Catalungla ). Altres fan veure que escriuen i espatllen els folis i els bolígrafs. Altres es reencarnen en mussaranyes mentre jo explico el sexe de les paraules. I crec que el sexe és interessant ( vaja, almenys per a mi, ehem...) i llavors, quan llegeixo els exàmens que em converteixen en assassina de diccionaris i cràpula a tothora, empaito les ulleres sota els armaris perquè tornin damunt del meu nas, i em disposo a donar una treva al bolígraf vermell, que també vol tallar-se les venes... en fi, quan ja se m'ha passat l'atac de rialles histèriques al balcó de casa, surten aquestes coses :

1. Guillot = GUILLOTINA  ( sense comentaris )
2. Baró = FEMELLA ( ni lo del sexe, ni lo de les abelles, no té clar ré, aquest xiquet...)
3. Profeta = PROFESSORA ( tinc una bola de vidre a casa que anuncia els ulls de poll, la 6/49 i el resultat d'aquest examen...)
4. Cavall = HIEGUA ( l'hac, aspirada o amb pols? )
5. Perdigot = PERDIGONADA ( s'obre la temporada de caça de faltes d'ortografia!!)
6. Duc = ÀNEC ( evidentment és republicà, aquest alumne...)
7. Poeta = ESCRIPTORA ( boing, boing, boing....)

Resum de l'últim examen de català. Ja ho dic jo, demà me faig andorrana.

PD. La que escriu això és dalt de l'arbre, amb barba, cual Moisés adreçant-se a les pomes per a que caigon sense que ningú els foto una Òndia...

9 comentaris:

  1. Ui Cantireta... jo treballo amb gent feta i dreta de carreres universitàries i aquestes coses tan pomposes... i si veiessis el que veuen els meus ulls en alguns informes, projectes, memòries o correus electrònics... és per a treure'ls la carrera i enviar-los de patac a l'institut!

    ResponElimina
  2. Hehehe! Si t'ho mires fredament fa molta gràcia, m'ha encantat que el femení de duc sigui ànec, i el del profeta.... no té paraules!!

    Sent realistes no fa tanta gràcia.... fa una mica de peneta.

    ResponElimina
  3. Tu creus que a Andorra està la cosa millor?

    S'ha de reconéixer que aquests teus són imaginatius i sobretot barruts.

    ResponElimina
  4. queda molta feina per fer...no et cansis ni et cremis.

    ResponElimina
  5. Paciència...
    Mica en mica aprendràn.

    Petons.

    ResponElimina
  6. PORQUET, ALBA, JP, GARBÍ, TORO: si sabeu d'alguna empresa que proporcioni til·la endovenosa a l'engròs, feu-m'ho saber... Gràcies, tanmateix, per les vostres mostres de simpatia cap al dèbil, que sóc jo.

    ResponElimina
  7. Profeta=PROFESSORA: a mi també em diuen "profe" a la feina, i treballo en una biblioteca!

    ResponElimina
  8. Jordi, Helena: autènticament escrit per una professora :D

    ResponElimina

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!